پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
طرح های حرفه ای و کاربردی
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 7 روز هفته

داده کاوی یکی از موضوعات به روز تکنولوژی است که با تحلیل حجم زیادی از داده ها سر و کار دارد. با تحلیل این داده های کلان، الگوریتم های تکرار شونده در داده ها استخراج می شود. به کمک این الگوریتم ها می توان برای چالش های پیش رو، راه حل هایی بهینه تر پیدا کرد. از همین رو برای بیان مفاهیم و روش های داده کاوی، قالب پاورپوینت داده کاوی را طراحی و ارائه کرده ایم که می توانید در ساخت پاورپوینت مرتبط با داده کاوی، داده های کلان، امنیت داده و … از آن استفاده کنید. این قالب شامل 40 اسلاید متنوع و حرفه ای است و شامل اینفوگرافیک های جذاب است که جذابیت پاورپوینت شما را دوچندان می کند. در ادامه می توانید نمایشی از اسلایدهای این تم پاورپوینت را مشاهده کنید.

تصاویر و اسلایدهای قالب پاورپوینت داده کاوی

در طراحی این قالب پاورپوینت از رنگبندی شاد و جذاب استفاده شده و انواع اسلایدهای متنی، تصویری، اینفوگرافیکی به شما این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی، یک پاورپوینت حرفه ای بسازید. این قالب کاملاً قابل ویرایش بوده و به راحتی می توانید متن های خود را در آن جایگذاری کنید. نمایش کاملی از اسلایدهای این قالب را می توانید با کلیک بر روی ویدیوی زیر مشاهده کنید.

 

این قالب پاورپوینت دارای فونت استاندارد و سایز مناسب برای متن هاست. اما بنا به سلیقه خودتان می توانید فونت یا سایز متن ها را تغییر دهید. همچنین برای سرعت بخشیدن به ساخت پاورپوینت، می توانید متن های خود را در باکس های متنی هر اسلاید جایگذاری کنید. 

در تصویر زیر، نمونه ای از اسلایدهای این قالب را می توانید مشاهده کنید. 

اسلایدهای نمونه قالب پاورپوینت داده کاوی-سایت طرحیکا

مشخصات قالب پاورپوینت داده کاوی و داده کلان

از قالب پاورپوینت داده کاوی می توانید برای موضوعات مختلف در مورد داده، مانند داده کاوی، داده کلان، امنیت داده، دسته بندی داده ها و… استفاده کنید. در واقع تصاویر و طرح های گرافیکی در این قالب مرتبط با داده هستند. در طراحی این قالب اصول اساسی طراحی پاورپوینت رعایت شده و برخی از ویژگی های این قالب شامل موارد زیر است:

شامل 40 اسلاید زیبا و متنوع

استفاده از طرح های گرافیکی و اینفوگرافیک های مرتبط با داده

✅ قابلیت ویرایش آسان متن ها

استفاده از زبان فارسی و فونت های مناسب

✅ سایز اسلایدها 16:9 و عریض بوده که مناسب انواع صفحه نمایش و پرده است.

✅ بیش از 500 آیکون اضافی قرار داده شده برای استفاده در ساخت اسلاید

دسته بندی: قالب پاورپوینت مهندسی

راهنمای دانلود تم پاورپوینت

برای خرید و دانلود این قالب می توانید روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید. سپس روی دکمه تسویه حساب کلیک کنید. در ادامه ایمیل خود را وارد کرده و با ثبت سفارش و پرداخت لینک دانلود به شما نمایش داده می شود. به علاوه لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می شود. در صورتی که مشکلی برای دانلود یا خرید داشتید می توانید از طریق قسمت تماس با ما یا آیدی تلگرام @NikAdminP با ما در ارتباط باشید.

 

ادامه مطلب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب پاورپوینت داده کاوی | 40 اسلاید حرفه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *