پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
طرح های حرفه ای و کاربردی
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 7 روز هفته

خیلی خوشحالیم که در سایت طرحیکا حضور پیدا کردید. در این پست قالب پاورپوینت زنجیره تامین را برای شما طراحی و آماده کرده ایم که شامل 30 اسلاید متنوع و حرفه ای است. از این قالب پاورپوینت می توانید برای ساخت پاورپوینت در مورد زنجیره تامین، لجستیک، تولید و فروش محصول و موضوعات مرتبط استفاده کنید. به کمک این قالب می توانید مطالب و محتوای خود را به شیوه ای جذاب و اثرگذار به مخاطبان ارائه کنید. در طراحی این قالب از تصاویر و طرح های گرافیکی با کیفیت استفاده شده تا بتوانید یک پاورپوینت حرفه ای و زیبا بسازید. در ادامه می توانید تصاویر و نمایشی از اسلایدهای این قالب را ببینید.

مشخصات قالب پاورپوینت زنجیره تامین

به کمک قالب پاورپوینت زنجیره تامین می توانید در مدت زمان کوتاهی یک پاورپوینت حرفه ای بسازید. به جای اینکه زمان خودتان را صرف آماده کردن قالب کنید، می توانید روی محتوا و مطالب تمرکز کنید و با جایگذاری در اسلایدها، در وقت و زمان صرفه جویی کنید و یک پاورپوینت جذاب آماده کنید. نمایش کاملی از اسلایدهای این قالب را می توانید با کلیک بر روی ویدیوی زیر مشاهده کنید.

 

تمامی اسلایدها و متن ها قابل ویرایش هستند و به راحتی می توانید مطالب یا رنگ های آن ها را تغییر دهید. به علاوه اسلایدها به صورت متحرک و دارای افکت هستند تا نمایش آن ها برای مخاطب جذاب تر به نظر آید. فونت های به کار رفته در این قالب، روی آن ذخیره شده اند تا اگر این فایل روی سیستم های مختلف باز شود، متن ها دچار بهم ریختگی نشوند. 

در تصویر زیر، نمونه ای از اسلایدهای این قالب را می توانید مشاهده کنید. 

نمونه اسلایدهای قالب پاورپوینت زنجیره تامین

ویژگی های قالب پاورپوینت زنجیره تامین

اسلایدها و متن های قالب پاورپوینت زنجیره تامین به راحتی قابل ویرایش است و برخی از مشخصات آن شامل موارد زیر است:

دارای 30 اسلاید زیبا و متنوع 

دارای جلوه ی ویژه (انیمیشن و ترنزیشن) 

تصاویر گرافیکی زیبا و مرتبط با زنجیره تامین، لجستیک، تولید و فروش محصول و…

✅ 100٪ قابل ویرایش و تغییرات آسان متن و رنگ ها

زبان و فونت های فارسی (ذخیره شده روی پاورپوینت)

✅ فرمت عریض 16:9 مناسب برای انواع صفحه نمایش

✅ شامل بیش از 500 آیکون و تصاویر اضافی برای شخصی سازی  اسلایدها

دسته بندی: قالب پاورپوینت شرکتی

راهنمای دانلود تم پاورپوینت

برای خرید و دانلود این قالب می توانید روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید. سپس روی دکمه تسویه حساب کلیک کنید. در ادامه ایمیل و مشخصات خود را وارد کرده و با ثبت سفارش و پرداخت لینک دانلود به شما نمایش داده می شود. به علاوه لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می شود. 

از این تم پاورپوینت می توانید برای ساخت یک پاورپوینت حرفه ای در مورد زنجیره تامین استفاده کنید. انواع اسلایدهای متنی و تصویری و اینفوگرافیکی در این قالب وجود دارد تا بتوانید مطالب خودتان را به شکل های مختلف نمایش دهید. اگر موقع استفاده از قالب سوالی داشتید از طریق نظرات همین پست، پاسخگوی شما هستیم.

 

ادامه مطلب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب پاورپوینت زنجیره تامین | اسلایدهای حرفه ای ❤️”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *