پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
طرح های حرفه ای و کاربردی
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 7 روز هفته

مواد غذایی مختلف تاثیر متفاوتی بر روان انسان ها دارند؛ جالب است بدانید بسیاری از بیماری های روحی و روانی ناشی از مصرف مواد غذایی ناسالم است، امروزه به دلیل تولید بیش از اندازه ی غذاهای ناسالم و علاقه ی اکثر افراد حاضر در جامعه به این محصولات بیماری های روحی نیز بیش از پیش در حال افزایش است، علت این موضوع این است که هر ماده ی غذایی بعد از ورود به بدن در مغز واکنش شیمیایی مخصوص به خود را نشان می دهد، مواد غذایی چرب و پرکالری واکنش شیمیایی بدی داشته و در نتیجه منجر به بیماری های روحی مانند افسردگی می شوند. در همین ارتباط، قالب پاورپوینت مواد غذایی با 38 اسلاید متنوع و حرفه ای در این پست قرار گرفته است که از آن می توان برای ارائه های شرکتی و موسسات، دانش آموزی و دانشجویی، آموزش و پژوهش، کارگاه ها و… در زمینه مواد غذایی، سلامت غذایی، رژیم های غذایی مناسب و… استفاده کرد.

 معرفی قالب پاورپوینت مواد غذایی

قالب پاورپوینت مواد غذایی با به کارگیری انواع اینفوگرافیک های جذاب کمک می کند تا بتوانید یک پاورپوینت حرفه ای بسازید و اثرگذاری محتوا را بر مخاطبان خود افزایش دهید. 

نمایشی از اسلایدهای این قالب را می توانید با کلیک بر روی ویدیوی زیر مشاهده کنید.

قالب پاورپوینت مواد غذایی شامل انواع آیکون های گرافیکی بوده که می توانید بنا به سلیقه خودتان در اسلایدها استفاده کنید. همچنین اسلایدهای متنوعی در این قالب قرار دارد که می توانید به کمک آن ها مطالب خود را به شیوه های مختلف به نمایش بگذارید. برای این کار کافی است محتوای خود را در اسلایدهای از پیش طراحی شده قرار دهید.

در تصویر زیر، نمونه ای از اسلایدهای این قالب را می توانید مشاهده کنید. 

اسلایدهای نمونه قالب پاورپوینت مواد غذایی

ویژگی های قالب پاورپوینت مواد غذایی

قالب پاورپوینت مواد غذایی به سادگی قابل ویرایش بوده و ویژگی های آن شامل موارد زیر است:

38 اسلاید متنوع برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان خود

✅ 100٪ قابل ویرایش و تغییرات آسان متن و رنگ ها

✅ شامل طرح های گرافیکی با ویرایش آسان مانند نمودارها، جداول، اینفوگرافیک و…

✅ طراحی شده برای استفاده در نرم افزار پاورپوینت

✅ شامل بیش از 500 آیکون اضافی برای سفارشی کردن اسلایدها

✅ فرمت عریض 16:9 مناسب برای انواع صفحه نمایش

✅ شامل اطلاعاتی در مورد فونت ها

محتوای نمونه در مورد مواد غذایی

هر ماده‌ای که برای تغذیه و حمایت بدن انسان مصرف شود ماده غذایی نام دارد. مواد غذایی اکثراً منشاء حیوانی یا گیاهی دارند، مواد خوراكي برای بدن انسان شامل کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها، پروتئین‌ها، ویتامین‌ها یا مواد معدني و آب هستند. مواد مغذي كربوهيدرات، چربي و پروتئن ها هستند. مواد غذایی توسط یک موجود زنده مصرف می‌شود، جذب می‌شود و توسط سلولهای ارگانیسم تبدیل به انرژی، حفظ بقاء یا رشد و نمو می‌شود. اگر بخواهیم از زاویه تاریخی به موضوع نگاه کنیم، مشاهده می‌کنیم که انسان‌ها از دو روش شکار و کشاورزی مواد غذایی خود را تأمین می‌کردند، امروزه بیشتر انرژی مصرف شده در جهان توسط صنایع غذایی تأمین می‌شود.

مواد غذایی مثل انواع نان، برنج، ماکارونی، رشته، گندم، جو و ذرت در این گروه قرار می گيرند. گروه نان و غلات منبع کربوهيدرات هاي پيچيده و فيبر هستند. موادغذايي اين گروه بيشتر نقش تامين انرژي بدن را به عهده دارند . علاوه بر آن موادغذايي اين گروه حاوي ويتامين هاي گروه B آهن و پروتئين نيز هستند .

در راستای ارائه ی مفاهیم مرتبط با مواد غذایی، در این پست از سایت طرحیکا قالب پاورپوینت مواد غذایی ارائه شده که بلافاصله پس از خرید، قابل دانلود است.

 

ادامه مطلب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب پاورپوینت مواد غذایی | 38 اسلاید حرفه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *