بازدید: 513 بازدید

تب و تاب هوش مصنوعی امروزه به شدت فراگیر شده و کاربرد هوش مصنوعی در ساخت پاورپوینت هم بیش از پیش پررنگ شده است. ابزارهای هوش مصنوعی فراوانی ساخته شده اند که به کمک آن ها می توانید هم در مدت زمان کوتاه تری پاورپوینت بسازید و هم پاورپوینت های زیبا و حرفه ای تری را طراحی کنید. برای مثال تصویر بالا که یک عروسک بافته شده را نشان می دهد، کاملاً توسط هوش مصنوعی ساخته شده است. اگر شما هم از قابلیت های هوش مصنوعی شگفت زده شدید، با ما همراه باشید تا چند هوش مصنوعی کاربردی را که می توانید در ساخت پاورپوینت از آن استفاده کنید، معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم حتماً از این ابزارهای کاربردی و جذاب استفاده کنید.

هوش مصنوعی ساخت پاورپوینت

سایت ها و هوش مصنوعی های زیادی برای ساخت پاورپوینت ایجاد شده اند که به طور اختصار چندتا از آن ها را در زیر معرفی می کنیم. همچنین در پست 10 سایت هوش مصنوعی برای ساخت پاورپوینت در مورد این ابزارها بیشتر توضیح دادیم که چه قابلیت هایی دارند و آیا رایگان هستند یا نیاز به اشتراک دارند.

✅ ساخت پاورپوینت با سایت Gamma

✅ ساخت پاورپوینت با سایت Tome

✅ ساخت پاورپوینت با ابزار هوش مصنوعی Slidesai

✅ سایت Kroma.ai برای ساخت پاورپوینت

✅ ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی WonderSlide

از بین هوش مصنوعی های بالا، سایت Gamma از زبان فارسی پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم بعد از ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی، ویرایش های تکمیلی را خودتان انجام بدهید.

هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس برای پاورپوینت

یکی از قابلیت های فوق العاده ی هوش مصنوعی ساختن عکس از روی متنی است که شما به آن می دهید. فرض کنید می خواهید “تصویر یک ربات گربه ای گوگولی و ناز را در یک جنگل داشته باشید که یک سیب در دستش است” کافی است همین متن را به هوش مصنوعی های ساخت عکس بدهید تا خروجی های زیبا و با کیفیتی مانند تصویر زیر به شما بدهد. 

تصویر ساخته شده با هوش مصنوعی برای پاورپوینت

معروف ترین ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس از روی نوشته، ابزارهای ساخت تصویر Stable Diffusion و ابزار ساخت تصویر DALL-E و هوش مصنوعی تبدیل نوشته به عکس Midjourney هستند. علاوه بر این سایت هایی هستند که بر اساس این ابزارها ساخته شده و دسترسی آسانی به شما می دهند تا تصاویر مدنظرتان را بسازید که در زیر چندتا از آن ها را معرفی کرده ایم.

✅ سایت ساخت عکس برای پاورپوینت Designer.microsoft.com

✅ سایت Stable Diffusion

✅ سایت Bing.com

✅ سایت Tengr.ai

✅ سایت leonardo.ai

اکثر ابزارهای تبدیل نوشته به عکس، محدودیت روزانه دارند و برای تولید عکس های بیشتر باید نسخه اشتراکی آن ها را خریداری کنید اما سایت Designer.microsoft.com در لحظه نگارش این پست، کاملاً رایگان بوده و محدودیت استفاده نداشته و خروجی های با کیفیتی به شما می دهد. فقط کافی است با ایمیل خودتان در این سایت ثبت نام کنید و از قابلیت های شگفت انگیز آن در ساخت پاورپوینت های خودتان استفاده کنید. کافی است در هر موضوعی که نیاز به تصویر دارید، یک متن به هوش مصنوعی بدهید تا تصویر مرتبط با آن را برای شما بسازد.

هوش مصنوعی تبدیل عکس به متن برای پاورپوینت

اگر نوشته ای دارید که به صورت عکس است، نیازی به تایپ مجدد متن های آن ندارید و به راحتی می توانید با فرستادن عکس به ابزارهای تبدیل عکس به متن، نوشته های عکس را استخراج و در پاورپوینت یا ورد استفاده کنید. با این کار دیگر نیازی به تایپ ندارید و به سرعت می توانید متن های پاورپوینت خودتان را آماده کنید.

✅ سایت I2ocr.com

✅ استفاده از گوگل درایو برای تبدیل عکس به نوشته بدون محدودیت

✅ اپلیکیشن Tap scanner

✅ سایت تبدیل عکس به نوشته فارسی الفبا

✅ سایت هوش باکس

✅ نرم افزار Capture2Text برای ویندوز

✅ ربات تلگرامی RO_OCRBOT@

✅ ربات تلگرامی TextExtractorBot@

✅ ربات تلگرامی ImageToText_Bot@

هوش مصنوعی برای تبدیل صدا به متن

اگر وویس یا صدایی دارید که می خواهید آن را به نوشته تبدیل کنید، کافی است از ابزارهای زیر استفاده کنید. می توانید صدای ذخیره شده را به این ابزارها بدهید یا به صورت آنلاین صحبت کنید و به صورت نوشته آن را دریافت کنید.

✅ سایت lovo.ai

✅ سایت speechify.com

✅ سایت تبدیل صوت به متن aipaa.ir

✅ سایت murf.ai

✅ سایت فارسی تبدیل صدا به نوشته amerandish.com

علاوه بر سایت های بالا هزاران سایت و اپلیکیشن دیگر نیز قابلیت تبدیل صدا به متن را در اختیار شما قرار می دهند. اگر نیاز دارید تا بخشی از صدای خود یا استاد یا معلمتان را به نوشته تبدیل و در پاورپوینت یا ورد استفاده کنید، از این ابزارها می توانید کمک بگیرید. علاوه بر این از کیبورد گوگل موبایل خودتان نیز می توانید برای تبدیل صحبت هایتان به نوشته استفاده کنید.

توی کانال تلگرام طرحیکا به آدرس Tarhika_ir@ می تونید ترفندهای بیشتری در مورد هوش مصنوعی برای پاورپوینت را ببینید

ادامه مطلب