شرایط و قوانین استفاده از محصولات و خدمات سایت طرحیکا

ورود کاربران به وب‏‌سایت طرحیکا هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط سایت طرحیکا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش و پرداخت در سایت طرحیکا، به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت طرحیکا از سوی کاربر است.

توجه: قالب های پاورپوینت این سایت دارای پیشنمایش ویدیویی یا تصویری بوده و قبل از خرید می توانید آن را مشاهده کنید. در نتیجه پس از خرید به هیچ عنوان امکان عودت مبلغ وجود ندارد. بنابراین پیش از خرید، با دقت توضیحات هر محصول را مطالعه و پیشنمایش آن را مشاهده کنید و در صورت رضایت و آگاهی کامل خرید کنید.

قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه‏‌های سایت طرحیکا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت طرحیکا اقدام کند.
همچنین از آنجا که سایت طرحیکا یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده

وب سایت طرحیکا به عنوان فروشنده توضیحات مربوط به هر محصول دانلودی را ذیل هر محصول ذکر کرده و خرید هر محصول به معنای مطالعه ی کامل توضیحات هر محصول و داشتن آگاهی هنگام خرید می باشد.

محصولات وب سایت طرحیکا به صورت دانلودی بوده و بلافاصله پس از پرداخت به صورت خودکار قابل دانلود خواهد بود. همچنین لینک های دانلود به صورت خودکار به ایمیلی که مشتری هنگام خرید وارد می کند، ارسال می شود. بنابراین مسئولیت ثبت ایمیل صحیح به عهده ی مشتری خواهد بود. 

با توجه به مسائلی مانند مشکل در مرورگر یا اختلال در اینترنت، در صورتی که مشتری موفق به دانلود فایل و محصول خریداری نشده باشد، می تواند از راه های ارتباطی مانند ایمیل سایت، فرم تماس یا شبکه های اجتماعی درخواست فایل خریداری شده را بدهد و سایت طرحیکا موظف است حداکثر طی 24 ساعت به درخواست مشتری پاسخ بدهد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سایت طرحیکا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به سایت طرحیکا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سایت طرحیکا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سایت طرحیکا از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد سایت طرحیکا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه سایت طرحیکا را در پروفایل خود لغو کنند.
همچنین ممکن است سایت طرحیکا برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

سایت طرحیکا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
سایت طرحیکا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت طرحیکا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات سایت طرحیکا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

حقوق مادی و معنوی

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سایت طرحیکا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، قالب های پاورپوینت، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سایت طرحیکا جزئی از دارای های معنوی ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سایت طرحیکا است و هرگونه نشر یا فروش آن ها بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.